JAANA SARPANIEMI, jaana@hwh.fi, 050 360 5992

Jaana_675x675

ART DIRECTOR

Jaanalla on selkeä näkemys projektien visualisoinnista, oli sitten kysymyksessä nettisivut, digiratkaisut tai vaikkapa yritysilmeen luominen. Jatkuva kehittyminen alalla on tärkeää tälle “kurssi- ja koulutushullulle”; kaikesta opitusta on hyötyä asiakkaiden haasteiden ratkomisessa, aina strategisesta suunnittelusta luovaan visualisointiin jatkuvasti muuttuvassa mediaympäristössä. Palkittu teknokemian pakkaussuunnittelusta sekä ollut mukana visualisoimassa palkittuja kampanjoita Kotimaisten Kasvisten edistämistyö ja Vuoden lääkeinformaatioteko -palkinnon saaneen “Iho muistaa – muistatko sinä” -kampanjaa.

Jaanaa kiinnostaa taide ja sen tuottaminen, liikunnan eri muodot, reissailu ja luonnon kasvu. Hän on valmistunut Mainosgraafikoksi ja hänellä on takanaan myös MAT-, painopinnanvalmistajan ja verkkoviestinnän opintoja.

Brändikokemus: Roundup, Substral, Weetabix, Soyappetit, IsoMitta, BlåBand, Touch of Taste, Campbell Soup, Continental Foods, Van der Bergh Foods, Unilever, Valioravinto, CultureHouse, Dieettimedia, E.Laiho, Kenkämarski, Autorex, AcSanafor, Suomen Sydänliitto ry, Kotimaiset Kasvikset, Hedelmän- ja marjanviljelijäin liitto, Finfood, Icopal, Kauppakeskus Kluuvi, Kauppakeskus Arabia, Kauppakeskus Metropol, Pfizer, CibaGeigy, Bayer, Optikkojen liitto, Nanso, Halti, InWear, Naisen Maailma, Kaunis Nainen, Escape Day Spa, XZ, Anet, Clarins, Orient Henna, Oxygenol, Kiinteistöalan kustannus, Suomen Kiinteistölehti, Fritidsresor.

Ota yhteyttä:

+358 50 360 5992

jaana@hwh.fi

http://www.linkedin.com/in/jaanasarpaniemi