Iho muistaa! Muistatko sinä? – case LEO Pharma

Iho muistaa! Muistatko sinä?  -case LEO Pharma

LEO Pharma Oy:n Iho muistaa! Muistatko sinä? -kampanjan tavoitteena oli muistuttaa ihmisiä pitkäaikaisen auringonoton ja ihon palamisen vaaroista, kasvattaa tietoisuutta ihosyövän varhaisen toteamisen ja ihon omatarkkailun hyödyistä sekä herättää keskustelua aurinkokeratoosin hoitamisen tärkeydestä. Kampanjan kantava teema viittaa ihon pitkään UV-säteilymuistiin. Kohderyhmä tavoitettiin heidän käyttämissään printtimedioissa sekä televisiossa, tapahtumissa ja verkossa. Kampanjan muina yhteistyökumppaneina toimivat Iholiitto ja apteekkikiertueen apteekit. Kokonaisvastuu kampanjasta oli AC-Sanaforilla.

Jaana suunnitteli kampanjan visuaalisen ilmeen, joka näkyi julisteissa, flyereissa, roll upeissa, ihon omatarkkailuohjeessa, printtimainonnassa, nettisivuilla ja display-mainonnassa sekä messuilla.

Kampanja voitti Bronze Stevie Awards -palkinnon kansainvälisessä Business Awards kilpailussa, kategoriassa  terveystuotteet, -palvelut ja lääketeollisuus. Lisäksi Lääketeollisuus ry palkitsi Iho muistaa! Muistatko sinä? -kampanjan vuoden 2012 Vuoden lääkeinformaatioteko -palkinnolla.

ASIAKAS: Viestintätoimisto AC-Sanafor

PROJEKTIPÄÄLLIKKÖ: Seija Luokkamäki

COPYWRITER: AC-Sanafor & Seija Luokkamäki

ART DIRECTOR: Jaana Sarpaniemi

 

Leave a Reply