Brändistrategia uudelle palvelulle – case OmaTalousjohtaja

OMATALOUSJOHTAJA

OmaTalousjohtaja vuokraa johtotason talousosaamista yritykseen, joka on kasvu- tai siirtymävaiheessa tai tarvitsee sparrausapua esim. toiminnan aloitukseen, investointipäätöksen tueksi, kansainvälistymisessä tai exit-suunnittelussa. Tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa Tiina ja Kajsa loivat yritykselle vahvan brändistrategian, joka toteutuu johdonmukaisesti visuaalisessa identiteetissä, palvelumuotoilussa ja tavassa puhua. OmaTalousjohtajalle toteutettiin logosuunnittelu, verkkosivut, lomakkeisto ja viestinnän peruselementtejä, kuten vastaanottajan mukaan räätälöitävä sähköinen suora.

Strategian avulla talousjohtaja Tanja Alanen rakentaa menestyksellistä palvelubrändiä, jota asiakkaat suosittelevat mielellään.

ASIAKAS: OmaTalousjohtaja Oy

AD/KONSEPTISUUNNITTELIJA: Tiina Viitasaari

COPY/KONSEPTISUUNNITTELIJA: Kajsa Nyman

Leave a Reply